Αν σε καταφέρουν να ρωτάς λάθος ερωτήσεις, δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τις απαντήσεις.

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Ο ορισμός της ανωμαλίας


-Κλείσε τις κουρτίνες, της είπε ενώ έστηνε το τρίποδο.....και πάω να φέρω τις μελιτζάνες..
Εκείνη ξάπλωσε κι άνοιξε το συρτάρι του κομοδίνου βγάζοντας ένα σωρό γκατζετάκια, ψάχνοντας έντρομη το λιπαντικό. Είχε την εντύπωση ότι του είχαν λείψει οι μελιτζάνες σκορδοστούμπι, και πήρε 3 κιλά φλάσκες! Που να ήξερε...
Εκείνος γύρισε ολόγυμνος με ένα πουλί που έπαιρνε άνετα χρυσό στο αρασέ, κι ένα χαμόγελο που άλλαζε σχήμα στην καράφλα του..
Ταλαιπωρήθηκαν λίγο μέχρι να πετύχουν τη σωστή διαστολή, αλλά τα κατάφεραν. Τελικά το πουλί δε χρειάστηκε καν.. Η κάμερα κατέγραφε το κατόρθωμα, υποσχόμενη απανωτές στύσεις τις κρύες νύχτες του χειμώνα..

Καλοκαίρι σε κάμπινγκ... Οι περισσότεροι έχουν βγει, εγώ βαριέμαι και διαβάζω έξω από τη σκηνή. Κάτι περίεργο συμβαίνει στη σκηνή μπροστά μου. Κάτι που το ζευγάρι μέσα έπρεπε να έχει δει σε παλιά ελληνική ταινία, και να μην το κάνει.. εκτός αν ήθελε να τραβήξει την προσοχή επίδοξων ματάκηδων.. Πίπα με κερί.
Πίσω το κερί, μπροστά η πίπα, ακόμα πιο μπροστά η μία πλευρά της σκηνής, κι εγώ χαζεύω τσόντα-καραγκιόζη..
Βγάζω φωτογραφία, και στέλνω mms σε κολλητό στην Αγγλία. "Greek camping sex"
Mε παίρνει τηλέφωνο και με ρωτάει που την πέτυχα αυτή τη φωτό, και του λέω ότι το παρακουθώ όλο αυτό, και γίνεται ακριβώς μπροστά μου, αυτή τη στιγμή. Γελάει και μου λέει ότι οι τύποι είναι ανώμαλοι. Διαφωνώ.
Το γουστάρουν και οι δύο. Δε μας παίρνει να αποφασίσουμε εμείς αν είναι ανώμαλοι ή όχι. Το αν θα κάτσει ο κάτοικος της γειτονικής σκηνής να το δει είναι άλλο θέμα, και για την ιστορία, νύσταξα και πήγα να την πέσω.
Λίγο με ενόχλησε ο ερχομός της κολλητής από το μπαρ, που στη σούρα της μου πάτησε τον κώλο τρεις φορές μέχρι να προσγειωθεί στο sleeping bag της.
Το επόμενο πρωί, κάπου στον δεύτερο καφέ, ξύπνησε και το hangover, και βγήκε έξω με ένα ένοχο χαμόγελο στολισμένο με παχιές τσίμπλες.

-Άσε μαλάκα, έχασες σκηνικό χτες το βράδυ, έχω να σου πω! Τέρατα γίνανε!
-Κι εγώ έχω να σου πω.. ξεκίνα



διαβασε τη συνέχεια στο :  http://ydemocpudnats.blogspot.com/2010/09/o.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog δεν δέχεται σχόλια σε greeklish .