Αν σε καταφέρουν να ρωτάς λάθος ερωτήσεις, δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τις απαντήσεις.

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Το πείραμα "face book" τελείωσε . ( μέρος 1ο )

Ήταν τέλη Δεκέμβρη , του προηγούμενου χρόνου , όταν σε μια κουβέντα που είχα με την γυναίκα μου , κατηγόρησα για μία ακόμη φορά , τα κοινωνικά δίκτυα . Και τότε ξαφνικά μου 'ρθε ντουβρουτζάς...Κατηγορούσα κάτι που δεν είχα γνωρίσει , είχα άποψη για κάτι που δεν γνώριζα...ω ΘΕΕ ΜΟΥ , έγινα σαν όλους τους άλλους που κατηγορώ . Είχα σχηματίσει άποψη για ένα θέμα , από καφενειακού τύπου  απόψεις αλλονών και από το μεγαλύτερο μου μειονέκτημα... τη φαντασία μου ! Βέβαια θα πρέπει να  ομολογήσω ότι ασχολούμενος παιδιόθεν με τη τεχνολογία είχα διαβάσει , ότι έρευνα , κριτική εξέλιξη και στατιστική υπήρχε για το θέμα στο διαδίκτυο από την αρχή που εμφανίστηκε η κοινωνική δικτύωση . Δική μου όμως άποψη δεν είχα ! 
Σηκώθηκα από τον καναπέ χωρίς να πω λέξη και πάτησα το on στο pc μου ( δέν είμαι μόνιμα συνδεδεμένος , έχω δική μου ζωή ) .Η Ευαγγελία στην αρχή απόρησε , στη συνέχεια χαμογελώντας μου έκανε την ερώτηση " θα ανοίξεις σελίδα  στο face book ; " και συμπλήρωσε γελώντας..." έχεις τρελαθεί τελείως " !!!
         Έχοντας δουλέψει σε 3 πολυεθνικές , σε καμιά δεκαριά ακόμα Ελληνικές , συν τις δικές μου εταιρείες , οι πρώτοι 50 φίλοι ήταν άμεσα γεγονός.
Άρχισα ,  χωρίς κριτήρια να στέλνω αιτήματα φιλίας ( ...μη χέσω...) και θαύμα ... θαύμα...εγώ που στα 52 μου χρόνια με άκρως προβληματικό και οξύθυμο χαρακτήρα , που κανένας δέν θέλει , δεν έχω κανένα φίλο , μόλις σε 6 μήνες ,είχα αποκτήσει 1000 φίλους .
        Επειδή το νούμερο 1000 είναι πολύ ενδεικτικό ( ούτε το εμβόλιο για την Η1Ν1  δεν δοκιμάστηκε σε τόσο κόσμο , πρίν αρχίσουν να μας τρυπάνε...) νομίζω οτι πολλά και καλά συμπεράσματα , μπορώ να βγάλω τώρα . Επίσης μπορώ να κάνω συγκριση με την πραγματική ζωή . Πρίν συνεχίσω  όμως , θα ήθελα να προειδοποιήσω αυτούς που πιθανών να διαβάσουν τα κείμενα αυτά , ότι αδιαφορώ παντελώς για τήν αντίθετη  άποψη τους και το μόνο που θα καταφέρουν , είναι να συμμετάσχουν σε ένα ακόμη , πειραμά μου .
        Η συνέχεια μόλις βρώ χρόνο να ξαναγράψω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog δεν δέχεται σχόλια σε greeklish .