Αν σε καταφέρουν να ρωτάς λάθος ερωτήσεις, δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τις απαντήσεις.

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Είναι Έλληνες οι Χρυσαυγίτες ;

Κανείς από τους συγγενείς μου , ούτε κι' εγώ  ,υπήρξαμε ποτέ οικονομικοί μετανάστες .Ουσιαστικά δεν γνωρίζω κανέναν Έλληνα  προσωπικά ,  που να υπήρξε , πέραν  του αδελφού μιάς οικογενειακής φίλης , όταν ήμουν παιδάκι ακόμα , ο οποίος πήγε μετανάστης στην Αυστραλία . Να σημειωθεί ότι είμαι γεννημένος το 1958  , μια "εποχή" που κατά τα κοινώς λεγόμενα , το κύμα της οικονομικής μετανάστευσης ήταν ακόμη σε "'άνθιση" .

Παρ' όλο που ουσιαστικά προέρχομαι από φτωχή οικογένεια και  ο μπαμπάς μου έφευγε για δουλειά όταν ήταν ακόμη σκοτάδι και γυρνούσε αργά το βράδυ , με αποτέλεσμα να τον βλέπουμε μόνο την Κυριακή ...και άν ...δεν υπήρξε ποτέ  η σκέψη τής μετανάστευσης για ένα "καλύτερο μέλλον " .
Ακόμα και όταν του έγινε η πρόταση με πάρα πολλά λεφτά να πάει Σαουδική Αραβία , με ένα τεράστιο για τα Ελληνικά δεδομένα , μισθό , εκείνος αρνήθηκε , έμεινε στόν τόπο του , και να που εγώ πιά έχοντας φτάσει σχεδόν τα 55 είμαι εδώ και συνεχίζω με τις ίδιες λογικές να αγωνίζομαι , να συντηρώ και να προστατεύω πλέον την δική μου οικογένεια .
Δέν έχω" βγεί" ποτέ έξω από την Ελλάδα .  Δέν ήθελα ποτέ να "βγώ" έξω από την Ελλάδα . Χωρίς "τυμπανοκρουσίες" και εθνικιστικές διακηρύξεις για το πόσο λατρεύω τον τόπο μου απλά δεν το ήθελα !  Περιέργως ... δε πώς  , παρ' όλο που φίλοι και συμμαθητές , έτρεχαν στο Σύνταγμα για "καμάκι" σε πάσης φύσεως αλλοδαπό θηλυκό , εγώ λάτρευα τις Ελληνίδες . Πάντα πίστευα πώς οι ανίκανοι εραστές , κυνηγούσαν τίς τουρίστριες γιατί ήταν πολύ εύκολα "θηράματα" , σε αντίθεση με τις Ελληνίδες που τους ήξεραν πολύ καλά , με ότι αυτό συνεπάγεται ....!
Το ίδιο πιστεύω και για τούς Έλληνες οικονομικούς μετανάστες . Τους θεωρώ αποτυχημένους και κακομοίρηδες , που πήγαν και φόρτωσαν την κακομοιριά τους στη πλάτη ενός άλλου επίσης φουκαρά λαού που στα δικά του προβλήματα πρόσθεσαν και τα δικά τους και μετά από κάποια 10 , 20 η και 30 ακόμα χρόνια στην ξένη χώρα απαιτούσαν ίση παιδεία και επιδόματα με τον πολίτη της άλλης χώρας , που εδώ και αιώνες οι παππούδες και οι προπαππούδες του πλήρωναν εφορία για να φτιαχτεί το ρημαδοκράτος τους .Πόσο λοιπόν μετά από όλα αυτά να χαίρομε που τα λίγα λεφτουδάκια , που απέμειναν στα ταμεία τής πατρίδας μου , που ο μπαμπάς , οι παππούδες μου και όλοι οι προγεννήτορες  μου , είχαν συνεισφέρει από το υστέρημα τους να τα μοιράζουμε με κάποιον που ήρθε στην Ελλάδα πρίν μόλις 30 χρόνια  . Εγώ μόνος μου , πληρώνω στη εφορία 40 και χρόνια . Δουλεύω από πολύ μικρός βλέπεις και πλήρωνα στο κράτος και σαν μαθητευόμενος .Απο την άλλη όμως , δεν μπορώ να φανταστώ κανένα Αλβανάκι , Πακιστανάκι , Μιανμαράκι , Αλγερινάκι και ότι άλλο σε ...άκι , να στερείται το γάλα του , τα εμβόλια του και την μόρφωση .Ο μπαμπάς μου με δίδαξε  , ότι είναι σε ...άκι να το προστατεύω ακόμα και με την ζωή ,άν χρειαστεί , και να στερούμε εγώ προκειμένου να έχει εκείνο .
Σαφώς και είμαι ρατσιστής. Και μάλιστα κατά είδους και όχι κατά φυλής η ράτσας ! Είμαι ρατσιστής κατά αυτού του είδους που καταστρέφει και οικειοποιείται τα πάντα . Αυτού του είδους που θεωρεί ότι μπορεί να επιβάλει στυγνή δικτατορία στη φύση , στα ζώα στα δέντρα και στο ίδιο του το είδος . Είμαι ρατσιστής απέναντι στο πιό " καθυστερημένο " είδος του πλάνήτη , που είναι το μοναδικό που πληρώνει " ενοίκιο" για να μένει πάνω στή Γή .Φαντάσου επίπεδο....!
Ο Θεός ... η Φύση ...το Κάρμα ...η πιθανών τα παράλληλα σύμπαντα , με βοήθησαν να γεννηθώ σε μιά γωνιά της Γής που πρίν από μένα τον τεράστια ...μικρούλη , υπήρξαν τεράστια ...πελώρια όντα . Δέν γνωρίζω αν ήταν εξωγήινοι η αυτά που μας άφησαν κληρονομιά τους τα έμαθαν εξωγήινοι ...και δεν με ενδιαφέρει . Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν για μένα Πηγή . Όποτε λοιπόν διψούσα , έτρεχα κατ' αρχάς σ' αυτούς να ξεδιψάσω .
Για κάποιο λόγο που μου είναι δύσκολο να εξηγήσω ακόμα και σ' αυτούς τούς Πελώριους ,  επικρατούσαν δύο καταστάσεις εντελώς αντίθετες . Ο άκρατος εθνικισμός και η φοβερή ξενομανία .
Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν μπροστά σε όλα. Δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς πόσο φοβερή ποικιλία είχαν στα πολιτεύματα τους . Η Δημοκρατία με την Απολυταρχία είχαν συνεχή εναλλαγή μεταξύ τους και φυσικά άν η Ελλάδα γέννησε φοβερούς δημοκράτες σίγουρα γέννησε και φοβερούς απολύταρχους - τυράννους - δικτάτορες (βλέπε Μέγας Αλέξανδρος )
Στην ηλικία των 14 με 21 , τότε που ήταν πολύ in να φοράς t shirt με σήμα CCCP , την αμερικάνικη σημαία , την αγγλική εξαιτίας των beatls , αν κάποιος εμφανιζόταν με μπλουζάκι με σήμα την Ακρόπολη  η τουρίστας ήταν η Έλληνας "τυρόγαλο" . Αυτά καί πάρα πολλά άλλα , συν το χρόνο με έκαναν περιθωριακό στοιχείο , απλά γιατί δεν μπορούσα να βρώ το δίκιο μου πουθενά ... σε καμιά θεωρία - άποψη !
Άν σήμερα αποφάσιζα να εγκαθιδρύσω τη Δικτατορία λοιπόν στην πατρίδα μου , θα διάβαζα , θα μελετούσα και θα είχα σαν θεωρία μου και παράδειγμα θαυμάσιους Έλληνες Τυρράνους , Δικτάτορες, Απολύταρχους  η όπως αλλιώς θέλει ο καθένας να τους ονομάσει .
Πολύ περίεργο λοιπόν μου φαντάζει , πώς οι Χρυσαυγήτες που διατρανούν συνεχώς και αδιαλείπτως , πόσο Έλληνες είναι  ,να έχουν διαλέξει και να προσπαθούν να επιβάλουν την θεωρία ενός Ούνου !!!!!!
Αλλά , όπως φαίνεται , ούτε εγώ δεν με διαβάζω , γιατί αν με διάβαζα , θα πρόσεχα ότι πιό πάνω έχω γράψει  σαν δύο κύρια χαρακτηριστικά της φυλής μου , τον Εθνικισμό και την ξενομανία .

                                                                                                                   Γιώργος Π. Πολοπετράκης

Υστερόγραφο : Θεωρώ την αγάπη και την νοσταλγία του μετανάστη για την πατρίδα του , ίδιο με τον πόνο της μάνας που δεν βλέπει πιά τα παιδιά της , επειδή τα εγκατέλειψε και έφυγε με πλούσιο γκόμενο , για ένα καλλίτερο αύριο (...δικό της ) .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog δεν δέχεται σχόλια σε greeklish .