Αν σε καταφέρουν να ρωτάς λάθος ερωτήσεις, δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τις απαντήσεις.

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Το πείραμα (συνέχεια , κεφάλαιο 2ο Η επαφή)

                Το μέρος έμοιαζε με αίθουσα αναμονής  που χωριζόταν από τούς υπόλοιπους χώρους , απροσδιόριστα , χωρίς τοίχους  η κάτι άλλο ....
Ένας πολύ εμφανίσιμος νεαρός εμφανίστηκε από το πουθενά ,χαμογέλασε διακριτικά ...
- Έλα σε παρακαλώ μαζί μου Γιώργο .
Τι έλα σε παρακαλώ , αφού τους ακολουθώ θέλω , δε θέλω . Πώς γίνεται ; Τι διάολο συμβαίνει ;
- Άν μας μείνει χρόνος θα τον γνωρίσεις και αυτόν ,αλλά πρώτα θα απαντηθούν άλλες απορίες σου , από εσένα εξαρτάται ! Και μόνο !
Μιά φορά είχα κάνει χρήση . Είχα καπνίσει τσιγαριλίκι αλλά η εμπειρία μου ήταν "σκατά" και δεν ξαναέκανα .
Έπινα βέβαια αρκετά , αλλά και αυτό το είχα κομμένο αρκετά χρόνια . Είχα πάρει μερικά xanax που μου συνταγογραφούσαν οι γιατροί λόγω καρδιάς ,αλλά και αυτά τα παράτησα από φόβο μη γίνω " πρεζόνι" Γιατί άκουγα ανθρώπους που δε μου μιλούσαν και τους ακολουθούσα με το ζόρι ; Που βρισκόμουν ; Να δείς που όταν πεθάνεις , σου το κρύβουν για να μη σαλτάρεις και γίνεις φάντασμα και αρχίσεις στις σφαλιάρες τις πρώην πεθερές σου , χωρίς να σε βλέπουν αυτές !
- Είναι γεγονός ότι σας δώσαμε τη φαντασία για να δούμε πως θα εξελιχτείτε ...μου είπε ο εμφανίσιμος και φοβερά καλοστεκούμενος γηραιός κύριος ( ... τι στο διάλο , με οντισιόν τους μαζέψανε γι' αυτή την ιστορία ) που εμφανίστηκε εντελώς ξαφνικά μπροστά μου , μαζί με το γραφείο τις καρέκλες και την νεαρή βοηθό του ( ναι ήταν εντυπωσιακή ... ) .
- ...μου άρεσε αυτό με τις πεθερές , είχε πλάκα ....
Ωραία σπάσαμε τον πάγο αλλά γιατί πάλι νομίζω ότι το ύφος , το χαμόγελο του ήταν όπως το δικό μου όταν έβλεπα τα κουτάβια να κυνηγάν τις ουρές τους . Υπήρχε κάτι υποτιμητικό ; Ίσως ....!  Εγώ βέβαια δεν είχα μιλήσει ακόμα , που ήξεραν τι σκεφτόμουνα ;
 - Σίγουρα θέλεις να αρχίσεις τις ερωτήσεις , μου είπε μιλώντας μου αυτή τη φορά , σε συμβουλεύω όμως να ηρεμήσεις και να αφήσεις εμένα να καθοδηγώ τη συζήτηση μας και θα απαντώ στις ερωτήσεις σου  . Μη περιμένεις όμως απαντήσεις σε όλα , δεν είσαι σε αυτό το επίπεδο .
- Μισό λεπτό απάντησα ,τι ακριβώς εννοείται λέγοντας  ...σε αυτό το επίπεδο ;
Είναι από τις ερωτήσεις που δεν θα απαντηθούν , τουλάχιστον όχι τώρα , αλλά μπορώ να σου δώσω ένα παράδειγμα  Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι όλα τα σκυλιά που είχες έμαθαν να κάνουν την ανάγκη τους  έξω επειδή το κατάλαβαν ; Σου πέρασε από το μυαλό ότι κατάλαβαν τους κανόνες υγιεινής και την ύπαρξη τών μικροβίων ; Αν ήταν έτσι θα χρησιμοποιούσαν χαρτί τουαλέτας κάθε φορά που έκαναν την ανάγκη τους και όχι τη γλώσσα τους  Απλά εξαναγκάσθηκαν από τον φόβο . Κατάλαβες τι εννοώ με το άλλο επίπεδο ;
- Εννοείς ότι είμαι μαλάκας  ;
- Σε παρακαλώ Γιώργο ... , όχι , για άνθρωπος δεν είσαι καθυστερημένος , αν αυτό εννοείς !
-Μπά και πώς μπορώ και επικοινωνώ μαζί σας και σας καταλαβαίνω αφού είμαι κατωτέρου επιπέδου ;
-Αυτό Γιώργο είναι αποτέλεσμα των δικών μας προσπαθειών και όχι δικής σου . Κάτι που εσύ ποτέ δεν προσπάθησες με τα σκυλιά σου και τα γατιά σου . Είχες την απαίτηση να σε καταλάβουν , ενώ εσύ δεν προσπάθησε ποτέ παρ' όλο που διατρανούσες παντού το ανώτερο σου επίπεδο σαν άνθρωπος .Γελοίο δεν σου φαίνεται για ανώτερο είδος ;

                                                                                                                                   Συνεχίζεται ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog δεν δέχεται σχόλια σε greeklish .