Αν σε καταφέρουν να ρωτάς λάθος ερωτήσεις, δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τις απαντήσεις.

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Τελικά δεν μας περνάνε για μαλάκες ...ΕΙΜΑΣΤΕ !!!

        Έβρεχε καταρρακτωδώς , η βάρκα έμπαζε νερά . Τα κύματα τεράστια και βοή τρομακτική σαν τέρας  τους προειδοποιούσε για το τέλος που έρχονταν . Στο μαύρο βάθος του σκοταδιού μια μικρή αχτίδα...ο δουλέμπορος τους είπε ότι αν είναι το λιμενικό θα πηδήξουν...Απελπισία , θρήνος γοερός ... ο σχεδόν ετοιμοθάνατος Πακιστανός όμως ,πιστός στο Θεό του και στο σκοπό του ,  διάβαζε τα δικαιώματα τού πολίτη στην Ελλάδα " ...στα Προπύλαια στην οδό Πανεπιστημίου , από το πεζοδρόμιο και μέσα είναι πανεπιστημιακό άσυλο ..." Ο Παντοδύναμος τον βοήθησε και όταν τελικά τα σκυλόψαρα φάγαν την μάνα του και το παιδί του αυτός πρόλαβε μέχρι να ξαναπεινάσουν και βγήκε στη στεριά . Σαν πιστός λοιπόν ,  το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να ρωτήσει κατά που πέφτει η Πανεπιστημίου για να πάει να προσευχηθεί... ήταν σίγουρος ότι εκεί δε θα τον ενοχλούσε κανείς ....




        Έκανα γκάλοπ... η σε πολύ άσχετους έπεσα η ο κύκλος μου είναι καθυστερημένοι , πάντως 20 άτομα που ρώτησα ,  ένας ήξερε για το συγκεκριμένο άσυλο .
        Είμαι από τούς ανθρώπους πού πιστεύω ότι όλοι έχουν δικαιώματα ...όλοι ..και τα κοπρόσκυλα  που έχω στο σπίτι..Αλλά και αυτά , χωρίς να τούς το ζητήσω , αν κάποιος πλησιάσει τη πόρτα  γαβγίζουν και με προειδοποιούν Σε κάτι με βοηθάνε , χαλαρώνω βρε αδερφέ γιατί είμαι και νευρασθενικός .
       Όποιος παει να με κατηγορήσει για ρατσισμό θα πρέπει να ξέρει ότι πριν τον Πακιστανό εγώ σκέφτομαι το Πακιστανάκι και πριν τον Αλβανό ,  το Αλβανάκι και επειδή έχω και εγώ Ελληνάκι δέν μπορώ να διανοηθώ ότι κάποιος θα πειράξει κάτι που να τελειώνει σε   ...άκι . Ακόμα και το Μαράκι  (προσπαθώ να βγάλω γκόμενα και ελπίζω να το διαβάσει ...).
       Σκοτωμός στα κανάλια ...είσαι ρατσιστής , ο ένας , έλα να ζήσεις στη πλατεία Αμερικής ο άλλος...
'Ολοι έχουν δικαιώματα , να λέει ο ένας , όχι είς βάρος του δικού μου παιδιού ο άλλος . 
       Όλοι αυτοί ψήφισαν για το μέλλον του παιδιού μου . Όλοι αυτοί προσπαθούν να με πείσουν ότι δεν γνωρίζουν ότι η θηλιά στο λαιμό του παιδιού , του αυριανού πολίτη , σε όλο τον κόσμο, δεν έχει όνομα  κράτους αλλά πολυεθνικής
        Μήπως... λέω... μήπως κάποιοι Έλληνες με συμφέρον να κάνουν την Ελλάδα  πολυεθνικό οικόπεδο  , με σκοπό να πουληθεί ποιο εύκολα ....τα μαρτυράνε στον  εξαθλιωμένο Πακιστανό ;
         Ζώα αυτοί ζώα και εμείς , τσιμπάμε ! Όποιοι κατάλαβαν...κατάλαβαν !
Βαρέθηκα να γράφω ... σας παρατάω !


                                                                           Γιώργος Π. Πολοπετράκης